söndag 10 mars 2013

Helgen är slut!!!

En tre dagar lång helg har passerat. Hade inget inplanterat, men har istället hållit på med städ och tvätt mesta delen av tiden. Men igår tog jag en tur ut till mor för att gå igenom en del nya uppgifter och lite gamla foton i min släktforskning. Jag, mor och troligtvis bror kommer att ta en tur upp till mammas hemtrakter nångång under sommarhalvåret. Det ska bli riktigt kul!!
Igår tog jag och gubben oss en promenad i snålblåsten och idag tog jag en själv mer till sporthallen för att titta när min kusin spelade innebandy, de förlorade tyvärr, men kul att träffas var det.
Nu sitter jag och kollar på Brottet.





2 kommentarer:

  1. Ja det var snålblåst att promenera i. Jag försökte mej på en promenad men det gjorde ont i ansiktet så jag fick gå baklänges hem=))./Knatten

    SvaraRadera
  2. Så trevligt för er att resa till Byske, men en rejäl bit dit.
    Nordanvinden är seg, när den ge med sig kommer våren.
    Kramiz

    SvaraRadera