söndag 30 december 2012

Fullspäckad dag!!

Idag har det varit minst sagt fullt upp.
Dagen kunde ju däremot börjat bättre för när jag vaknade hittade jag fina Tim sovandes på soffan med en hink nedanför sig. Det visade sig att han spytt i sängen:-(
Sen vaknar söta Isac och är jättelös i magen.
Båda var dåliga i magen igår med, men bara på morgonen så jag trodde det var färdigt. Tur vi inte har några stora planer för nyårsafton:-/

Efter att magsjuketvätten åkt på så var det till att tömma köket på möbler och städa av för gubben skulle bona plastgolvet där. Själv gick jag in på Ebbas rum och målade. Åkte sen ner till affären för att köpa boning till parkettgolv medans gubben lagade mat. Jag målade klart och gubben bonade vardagsrumsgolvet innan vi plockade iordning, duschade och åt innan jag satte mig och spelade lite spel med barnen.
Nu är det snart natten för imorgon är det ju nyårsafton och då ska vi bl a möblera om på Ebbas rum innan vi på kvällen gör en lite festlig nyårsmiddag.
Kram alla fina och ett gott slut!!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar