tisdag 12 november 2013

Funderingar

Är inne i en period då jag funderar mycket på livet. Överlag mår jag nu bra då jag känner jag kommit hem i där jag bor nu, men det kommer dips då man bara gråter och känner sig misslyckad, men de kommer mer och mer sällan. Mycket tack vare fina vänner och speciellt en ganska nyfunnen nära vän. Hon har gått/går igenom samma som jag och vi är där och stöttar varandra i ups and downs. 
Värst just nu är att jag har saker jag måste ta ställning till som jag verkligen inte kan prata med nån annan om och det är jobbigt. Så jag försöker hålla mig aktiv så jag inte hinner tänka så mycket, men ändå mår jag just nu toppen. Och tur är väl det för min likasinnade vän hon går igenom ett helvete just nu, men jag finns där för henne dygnet runt. Är så glad att jag funnit henne. Vi delar inte bara bekymmer utan vi har så jäkla kul ihop och relativt jämnåriga pojkar har såå kul ihop med. Så det var en verklig fullträff.
Jag har även en massa andra vänner jag inte skulle klara mig utan och inte minst ex-mannen, han är en klippa i mitt liv, och givetvis mina barn och resten av min familj.
Det blev visst en hyllning till alla mina nära och kära, men och andra sidan är de värda det.
Kram och all kärlek<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar