torsdag 29 maj 2014

Jag lever!!!!<3

Länge sen sist, men dagar och veckor rusar iväg. 
Sen senast har jag jobbat, fyllt år, jobbat mer, varit på fotbollsmatcher, varit på Hörsjöbadet mm mm. 
Just nu är jag inne på sista halvan av denna arbetsperiod. 
Har just nu på börjat del tre i mitt målningsprojekt.
Del 1
Del 2 (de målade lådorna)
Del 3 (de urtagna lådorna)
Del 4 blir resten av köpmansdisken och del 5 blir min hatthylla.
Kul att förnya lite. 

Inför sommaren finns inte mycket planer. En tur till Köpenhamn för mig och Ebba tillsammans med Kicki och Ellen för en 1D konsert. Och då givetvis en lillsemester i Varberg när Tim spelar cup. Förhoppningsvis en sommar med mycket sol och bad.
Till hösten ska jag om mina planer faller väl in börja plugga på distans på högskola och det samtidigt som jag ska försöka jobba fullt. Vi får se hur det går!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar