lördag 27 april 2013

Marknad och cykel!!

Dagen började med superfint väder och jag bestämde mig för en tur till Burseryds marknad. Hade mina båda grabbar och en kompis och lagom tills vi anlände kom regnet. Tack och lov bara en liten skur!! Marknaden var skit och vi gick hem till mor för kaffe och sen även middag.

Isac som inte cyklar än hade med sig den för att vi skulle öva(pinsamt hemma) och ta mig tusan två små vändor och så startar han själv och cyklar. Jag som inte riktigt vågar släppa iväg honom själv får springa livet ur mig. Det slutar med att jag får ta tag i pinnen för att få stopp på honom:-) Nästa gång cyklar han iväg själv och för varje gång blir det mindre vingligt.
Ikväll åt vi och jag var värd en kall cider, sen stack gubben ut för att nattvandra på samhället.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar