lördag 27 april 2013

Utsövd

Jag hatar att ligga länge på morgonen, men efter en skitjobbig vecka på jobbet så kände jag att jag behövde sova ut och sa till gubben att han fick gå upp och köra I på fotbollen 8.45 för jag behövde sova.
Till saken hör nu att jag var så trött igår att jag gick och lade mig kl 22 för jag var så trött och somnade på stört. När så gubben gick upp vid 7-tiden idag så vaknade jag och kunde inte somna om. Jag hade ju då sovit i 9 timmar och det gör jag nästan aldrig, men i o m att gubben var uppe fick han ändå ta markservicen så jag bara kunde gå här och russla runt.

E och en kompis till henne ska åka tåg till Halmstad och shoppa idag så snart ska jag köra henne till tåget och sen blir det nog en vända till Burseryd och marknaden där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar