tisdag 4 juni 2013

Allt börjar gå....

....åt rätt håll nu.
Har nu börjat jobba igen efter 12 dagars ledighet och är nu inne på min andra vecka i lägenheten. Här ser ut som skit och är smått kaos, men vad gör väl det. Vet dessutom inte om jag orkar lägga så mycket energi på att göra det mysigt och hemtrevligt för om 3 månader flyttar jag igen, denna  gången permanent. Jag har nämligen fått en 4:a precis jämte skolan och bara 200 m från huset så det blir skönt när ungarna kan springa lite mer som de vill mellan oss.

Ska nu snart iväg och jobba. Se är det hem och fixa lite ärenden innan min bästa vän på gymnasietiden kommer på besök med sina trollungar. Sen direkt iväg på familjekväll med Isacs klass och därefter vakta på Ebbas klassfest.
Vila kan jag göra nästa århundrade, men i o f s så har jag semester om ca två veckor.....i 6,5 veckor =)

1 kommentar:

  1. Å goaste vännen. Vad skönt att se att du bloggar igen. Jag ska komma o krama dej lite sen när min tid kommer. Kanske också i nästa århundrade. Det är väl märkligt hur lite tid man har med sitt liv och att allt ska skjutas fram till nästa århundrade. Vi kommer nog att vara lika trötta då=))).
    Kram på dej. /Knatten

    SvaraRadera