fredag 21 juni 2013

Möbler

Efter att ha sovit efter sista natten så stack vi några timmar till Hörsjöbadet. Sen åkte jag en vända till Gislaved för lite ärenden. Köpte lite shorts till Ebba som var helt utan och var även in på Bolaget och köpte mitt hett efterlängtade rosé.


Passade även på att handla lite mat på Willys, men mitt egentliga ärende i Gislaved var att åka och kolla på möbler. Facebook är mycket av ondo, men ibland kan det även fylla sin funktion. Slängde i onsdagskväll ut en förfrågan på ett gäng loppissidor som finns där om soffa och köksbord och redan efter några timmar hade flera hört av sig. Bl a denna tjej jag skulle till idag hört av sig och vad som var bra hon hade båda delar och det var dessutom jättefint när jag kollade det så jag tog de.


Fixar nu med att arrangera en hämtning på söndag.
Kvällen ägnades åt mys och prat med mina fina barn och ett efterlängtat glas rosé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar