söndag 18 november 2012

Äntligen!!


Har nu äntligen fått mina hyllor bredvid garderoberna i sovrummet fixade. Det är flera år sedan vi renoverade, men vi har inte fått tummen ur och fixat iordning dessa hyllor. Det mest sjuka i situationen är att det tog mig ca 30 min att få hem färdigsågade hyllplan och sen bara ca 45-60 min att få upp dem. Och det är minst 4-5 år sen vi renoverade där inne om inte ännu längre sen.




 
 
Det blev så fint och jag är jättenöjd, men inte lika nöjd med bildupplägget för de vill inte rotera(blir galen, grr!!!), fast det får ni stå ut med denna gång.
 
Plockade fram resväskorna och vädrade och torkade av dem. Vill inte börja packa i unkna väskor för det börjar bli dags nu. Bara 18 dagar kvar tills vi åker. Lite tidigt att börja packa tänker ni nog då??!! Ja det kan tyckas så, men sju av dagarna jobbar jag 9.30-18.30, inte mycket tid de dagarna till packning. Dessutom är jag uppbokad på en del annat däremellan med så jag ska snart börja plocka fram sånt man ändå inte använder denna årstid.
 
Nä får ta och börja fundera på vad vi ska äta till middag för dottern har fotbollsträning 13.30 och behöver hinna äta innan.
 
Ha en bra dag!!! <3
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar