söndag 18 november 2012

Twilight

När Ebba kom hem och sa hon ville se de tre första Twilight-filmerna för ca 1,5 år sen var jag skeptisk. Jag ville absolut inte se dem, men eftersom jag inte ville hon skulle se på de själv satte jag mig, negativt inställd, men jag fick ge mig. En kvart gick och jag var fast. Det blev alla tre filmerna i en rasande fart och sen en längtan till 4:an.
Ebba gick då på bion med kompisen och hennes mamma och jag tog med mig Tim som också blivit Twilight-biten *fniss*. Nyligen var det premiär på 5:an och nu skulle jag, Ebba, hennes kompis och hennes mamma gå och vad gör de....jo sätter en 15-årsgräns. Gissa om det var två besvikna tjejer!!!??? Men elaka som vi är går jag och kompisens mamma i alla fall. Åh vad bra den var!!! Glömde allt vad biogodis heter och tiden alltför fort.



1 kommentar:

  1. Dom är riktigt bra! har inte hunnit se den sista på bio än,måste göra de snart :D

    SvaraRadera