söndag 2 september 2012

Gick inget bra!!

Städade hela förmiddagen och gick äntligen igenom hela huset med trasan, snabeldraken och moppen.
Efter middagen skulle jag och min mor ut och fixa lite i mina land. Vi hann inte mer än plocka ut verktygen så fick vi fint främmande genom min mors väninna, tillika min allra bästa väns(som för övrigt fyller år idag, grattis vännen) mamma, och hennes man och tiggde kaffe. Det är minsann inte var dag hon kommer på besök så kaffepannan åkte på och där blev vi sittande en bra stund.


De tackade för sig och vi gick ut igen och vad händer??? Jo efter att varit sol och fint tidigare på dan så kom regnet igen. Inte så mycket just då, men det ökade hela tiden. Vi tog oss dock tiden och satte ner de två nya plantorna vi hade och så klippte jag till min buxbom lite.

1 kommentar:

  1. Tack för fikat, jätte goda Dummlekakor.
    Söndagar är vilodagar, vet ni inte det?! *fniss*
    Ha de bra i vackan / Eva

    SvaraRadera