torsdag 27 september 2012

Grrr!!!#%%*^}

Sitter här och är förbannad över orättvisor!!!!
Idag spelade dotterns fotbollslag seriefinal mot GIS och de fegisarna har de sista matcherna toppat med äldre spelare. Och tyvärr lyckades de med sin kupp!!!😞
Ovanpå detta är det nåt annat som retar mig. Nu kan jag verka partisk för det gäller min dotter, men det har inget med det att göra.
De senaste matcherna har våra tränare också toppat laget, dock bara med våra egna spelare, och vad som retar mig är att de låtit alla vara med och spela utom min dotter. De andra matcherna har de haft reserver, men två matcher nu på slutet har alla fått vara med och ombytta, men det är bara E som blivit bänkad. Vid frågor om varför så har det svarats för att vi behöver toppa laget. Vad jag då undrar kan ett lags nederlag bero på endast en spelare??? Dessutom är det ju så att hon är absolut inte sämre än endel andra. Sen vill hon tyvärr inte att vi tar upp detta med tränarna. Vad ska man göra?? Hjälp!!!!
Nu till någonting roligare!!
Denna lilla krabat hade vi på besök på jobbet idag. Helt orädd var den med. Jag vågade inte ta min truck och köra in i fabriken för då hade den sprungit in.

2 kommentarer:

  1. Å gu´ vad söööt.
    Stackars E att inte få va med o spela. Vi hade oxå lite trubbel med tränarna i Willes lag men det kallades till föräldramöte av han som är högsta ansvarig för hela klubben. Han vill ju lösa tråkigheter. Har ni ingen sån som kan lyssna. /Knatten

    SvaraRadera
  2. Ja så är livet, tur man slipper sånt, men inte lönt att spilla en massa energi på fegisarna.
    Undrar om räven var frisk, för att han kom så när folk, det är ovanligt att göra så. Så att den stackarn inte hade skabb.
    Ha en bra helg/ Eva

    SvaraRadera