söndag 30 september 2012

Tyst och lugnt!

Vaknade tidigt och kände att det är lika bra att gå upp annars blir jag bara så trött sen, så här sitter jag nu alldeles själv och här är alldeles tyst och lugnt.

Helgen har nu snart passerat och jag inte alls gjort så mycket här hemma som jag tänkt mig, men man kan ju iofs inte hålla på att röja hela tiden. Tänkte jag skulle ta ett ryck nu på fm dock innan jag i em ska på en tjejträff med min goa vän och en som jag inte känner. Min goda vän fick för sig att hon saknade ett tjejgäng som kunde träffas med jämna mellanrum och tjöta och ha kul. Hon mailade och vi var två som hakade på.

Igår var det Burseryds Marknad, men jag dissade den pga att vädret var bara skit och då är det absolut inget kul att gå där. Gick istället en runda inne på loppisen som var i torghuset, men hittade inget kul där.

Fick igår ett uppdrag av min dotter. I skolan håller de på och skriver nån bok, eller vad det är, om sig själva och skulle då be någon som kände dem väl att skriva ner om hur de var när de växte upp. Hu så svårt!! Jag är ju absolut inget författarämne och sen vet man ju, men man har ändå glömt på nåt sätt. Ja vi får väl se vad det blir och om hon blir nöjd.

1 kommentar:

  1. Ska bli såå kul att ses. Och det kommer en till så vi blir 4 stycken. /Knatten

    SvaraRadera