onsdag 23 januari 2013

1 vecka med mitt nya liv!!

Idag har det gått en vecka sen jag startade mitt nya liv och jag har tränat på gymmet 3 ggr och försökt äta nyttigt och mycket grönsaker. Har dessutom hållit mig helt borta från söta drycker, bara ätit lite popcorn och endast några få godisbitar ur barnens lördagsgodis.
Vågen hade inte ändrat sig neråt så mycket som jag hade önskat, men det var i alla fall neråt. Man får ju räkna med att jag börjat träna också och då ökar ju muskelmassan. De flesta av måtten jag tagit hade också minskat vilket är toppen.
Sammanfattningen är att veckan gått bra, men hoppas på ännu bättre resultat till nästa vecka.

Idag blev det VAB med pojkarna som har jätteont i halsen. Aldrig kul, men det är bättre de blir friska.

Undrar vad jag ska pyssla med en dag som denna??? Ska jag städa eller bara slappa?? Får nog bli lite av varje.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar