fredag 4 januari 2013

Yrsel

Har drabbats av ett obehagligt tillstånd.
Det började igår efter att jag ätit lunch på jobbet. Jag blev helt plötsligt väldigt yr och allteftersom em led mådde jag konstigare och konstigare. När kvällsmaten gubben gjort serverades åt jag bara lite, men jag mådde egentligen inte illa. Hade bara ingen aptit och sen somnade jag i soffan redan kl 19.30, vilket nästan aldrig händer.
Vaknade idag vrålhungrig:-) Tog en banan. Började må konstigt en stund och funderade på att gå hem, men blev piggare och stannade. Lite yr och huvudvärk till och från hela dan.
Precis fått alla barnen(min plus kusinerna Z och J) att sova/lägga sig, så nu är det min tur. Natti!!!

P.S nån som vet varför jag mår som jag gör. :-(

1 kommentar:

  1. Är det som att du är full? Skaka huvudet kraftigt så att du blir riktigt vimsig. Släpper det lite? Det kan isåfall vara kristaller i öronen som är lösa. Inte farligt men otrevligt. Läs om Kristallsjukan på Google. /Knatten

    SvaraRadera