fredag 3 januari 2014

God fortsättning!!

Det nya året firades in tillsammans med barnen och goda vänner mycket städat och lugnt.





Nyårsdagen fick Isac sitt biobesök, "Sune på bilsemester". Den var rätt kul. Och jag vann på min biljett, tre fria biobesök. Yes!!! 


I torsdags tog jag och kompisen våra barn och for till upplevelsebadet i Skövde. Ett mycket trevligt bad får jag säga. 


På kvällen blev det bio igen, "Hundraåringen som hoppa ut genom fönstret och försvann". Inte den bästa film jag sett men helt ok.

Igår hjälpte jag M sätta upp lite lister så nu är äntligen köket färdigt, tog bara ca 3,5 år(tror jag) att få upp sista lilla listen.


Kvällen spenderades med barnen och J, vi spelade kort, tjatade och drack vin(inte barnen då).


Idag ska jag hjälpa M och måla lite.

Ha en bra dag och god fortsättning!! <3

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År Annika!

    Jisses drog ni iväg ända till Skövde för att bada ???!!!

    Kram/ Eva

    SvaraRadera