lördag 18 januari 2014

Lätt värsta dan i mitt liv hittills!!

Jobbat natt i veckan och så även natten som var. Skulle även jobbat två 12-timmarspass i helgen, men det blev inte så för när jag kom hem strax efter sex såg mitt hem ut så här:


Allt var ett enda kaos förutom kök och barnens rum. Jag hade alltså haft inbrott. Tragiskt med det som är borta, men värst är att jag känner mig kränkt nåt så in i helsike. Tur man har världens bästa omkring sig som kan hjälpa en. Vet inte bad jag gjort annars.

Sköt om er nästa gång kan det vara er tur. <3

2 kommentarer:

  1. Men va faaaaa.... Vad hade du som var av värde?? Usch säger jag bara. Och kram på dej. /maria

    SvaraRadera
  2. Nä du det kan man undra. Mest har de skadat min och barnens trygghet som ju ens hem ska vara. Försöker komma tillbaka till vardagen igen så fort som möjligt, men det är jobbigt. Kram

    SvaraRadera