onsdag 17 juli 2013

7 år


För 7 år sedan nästan exakt på timmen kom jag på varför jag mådde dåligt. Värkarbetet hade satt igång.


Efter att ha legat inlagd på sjukhus med tidig vattenavgång i 3 v och med en längtan efter bebis, så fick jag besked på fm att om inte bebis kom de närmsta dagarna så skulle jag sättas igång. Jag blev så glad att jag grät. På kvällen satte så värkarna igång äntligen!!!


M fick snabbt sätta sig i bilen och komma upp till Jönköping, rädda att han inte skulle hinna, men vår lille kille valde att vänta lite på sig och föddes morgonen efter vid 08.39.
Eftersom han var 5 v för tidig blev det ytterligare 3 v på neonatalavd, men då hade man ju honom och mysa med så det var ok.
Haha detta blev ju nästan en förlossningsberättelse, men nu är det snart sängen för imorgon ska det upp och sjungas för min prins.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar