söndag 7 juli 2013

Nytt försök

Barnen är hos sin pappa så då gör jag ett nytt försök med ett nytt liv. 

Vaknade 7, tog en kopp kaffe där att vakna. Ca halv 9 åkte joggingskorna på, propparna in i öronen och musiken på och så tog jag en morgonpromenad på ca 3 km. Den var inte lång och inte särskilt rask, men lite lagom så ryggen hängde med. Fick ju ryggskott i torsdags som nu blivit bättre, men vågade inte utmana det för mycket.


När jag kom hem blev det lite nyttig frukost utan kolhydrater. Tänkte nu göra ett seriöst försök att gå ner i vikt IGEN, men orkar inte min fula äckliga kropp längre. Så länge jag ser ut som jag gör kommer jag väl aldrig få uppleva kärleken igen och jag vill inte leva själv resten av mitt liv.
Ha det gott!!!

1 kommentar:

  1. Men älskade vännen min! Visst är det bra att du vill gå ner i vikt men du får inte säga att du är ful o äcklig. Alla människor är vackra på sitt sätt, tänk på det.
    Kram /Knatten

    SvaraRadera