måndag 15 juli 2013

Tårar av ensamhet!!

Har en skitdag igen!! Undrar när dessa ska ta slut?? 


Varför en skitdag?? Jo jag känner mig så ensam!! Jag vet jag har barnen och det är min vecka denna vecka, men jag känner mig ändå så ensam. Det är så svårt att förklara, men så är det.
Jag har fina vänner och släktingar jag kan umgås med, men har ju alltid varit som sån att jag vill inte tränga mig på andra för de har ju ett eget liv.


Varför måste man känna det så här?? Som jag ser det vid sådana här stunder så känns det som jag lika gärna kunnat jobba, för just idag hatar jag att ha semester.


Hur orkar man gå vidare efter sin skilsmässa, kan nån förklara det för mig?? Spelar stark inför familj och vänner men är egentligen inte det!!







1 kommentar:

  1. Vill krama dej men vet att det inte hjälper. Ensamheten är ju där ändå och med den har du ju också tomheten. Och jag tror att det är mer tomhet du känner eftersom du faktiskt inte är ensam. Och så har man ju blivit van vid att ha nån jämte sej när man ska sova så då känns det nog också tomt.
    Krama barnen extra mycket. Hur det än är så kommer dom alltid att finnas där för dej även om dom också flyttar en dag.
    Och om det är så att du känner dej tom o lessen så lipa på bara. Det känns skönt just då även om det är lika tomt när du har torkat tårarna.
    Med tiden blir det faktiskt bra även om det kan ta tid.
    Massor av kramisar. /Din bästaste....

    SvaraRadera