måndag 22 juli 2013

Sommar och sol

Visst har denna sommar varit helt underbar???!!! Säger bara det att den som klagar på denna sommar ska ha en fet smäll ;) Skulle väl vara att den varit föör varm då, men det tycker inte jag. Jag fullkomligt älskar det!!!
Går idag in på min femte vecka med ledigt och jag solar badar och bara är, däremellan gör jag lite måsten som lagar mat, städar och tvättar. Längtar konstant efter barnen när de inte är här, men senaste tiden har det ändå känts bättre, men det blir nog tufft igen när den trista hösten kommer. Men hade ett långt samtal med svägerskan som för 5 år sen också gick igenom en separation så hon visste precis vad jag pratade om, plus att hon ju känner sin bror utan och innan.
Idag har jag varit ute och promenerat på morgonen och snart ska jag köra Ebba till en kompis för hon ska med dem till deras lägenhet i Halmstad, vilket kom lämpligt eftersom hon ska stanna till onsdag och då skulle vi två, pojkarna och mormor ner dit för vi har hyrt en lägenhet på vandrarhemmet vid Östra Stranden en natt för en lillsemester.


Nää får pysa nu ska som sagt köra Ebba och sen tar jag och åker och rensar mina land vid huset.

Fick lunch där och sen följde jag med dem till Hörsjöbadet för det var såå hett, men underbart.


Min lille huligan är ett vattendjur och lyckades tjata till sig att få hoppa trampolin med puffarna på.

Vi ses!! Love<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar