fredag 20 juli 2012

Presentation

Tänkte jag skulle presentera mig lite närmare:

Gift?
Ja, sen 2006.

Barn?
Ja, 3 st födda -00, -03 och-06.

Född?
Maj 1971.

Yrke?
Truckförare på godsmottagning.

Utbildning?
Ekonomisk gymnasieutbildning

Intressen?
Scrapbooking, familjen, resor och släktforskning.

Länder jag besökt?
Norge, Danmark, Tyskland, England, USA, Turkiet, Spanien, Finland och Grekland. Ja och Sverige givetvis;)

Syskon?
Ja  en storebror.

Nationalitet?
Svensk.

Favoritmat?
Svårt att välja nåt särskilt så jag säger Grekisk mat.

Favoritland?
Har svårt att välja mellan Grekland och Turkiet.

Favoritstad i Sverige?
Uppsala är en mysig stad jag gillar.

Favoritstad i Världen?
Utan tvekan London.

Bästa vän?
Mia på Ett hus på Klippan

Favoritfärg?
Klär mig mycket i svart, men gillar även turkos, rosa och rött.

Bil?
Hyundai i40

Favoritårstid?
Utan tvekan; SOMMAR

Favoritfilm?
Får nog vara töntig och säga Dirty Dancing.

Favoritbok?
Sagan om Isfolket.

Favoritförfattare?
Camilla Läckberg, Liza Marklund och Ann Rosman.

Favoritprogram på TV?
Deckare i största allmänhet.

Favoritmusik?
Ingen särskild, är verkligen en allätare.



Nåt annat ni undrar över bara fråga.

2 kommentarer:

  1. Dirty Dancing=))) *haha* Har du glömt hur bra T2 är????
    Favoritförfattare: Har du inte läst Jo Nesbö så är det dax. Tusen gånger bättre än dom du nämnde. /Knatten

    SvaraRadera
  2. Haha!! Ja just det det hade jag glömt. Försökte med honom en gång, men var seg tyckte jag. Men jag har faktiskt med mig en annan av honom hit till Norge så jag får göra ett nytt försök=)

    SvaraRadera