onsdag 17 oktober 2012

God morgon!!

Sitter här med min kaffekopp och väntar på att få gå och jobba och tänkte jag får slänga in ett inlägg här.
Det är så mycket hela tiden att jag inte riktigt hänger med känns det som. Även om helgen som var iofs var ganska lugn. Jag skulle röja och dona lite mer i lördags men gjorde klädkammaren lite halvdant utan någon egentlig ork och när jag var klar där så fick jag så ont i leder och huvudvärk så jag fick ta en värktablett och lägga mig. Äcklig känsla för jag kände mig inte sjuk, men jag tror att det kan vara det sjukt ruggiga väderomslaget som var mellan fredag och lördag som påverkade min kropp.

Söndag fm var lugn och efter en tidig middag så for jag till Burseryd för en Oriflamevisning som min vän Mia fixat med. Det var inte många anmälda, men försäljningen gick bra ändå och det är ju alltid kul när det är så.

Och denna veckan är helt galen. Jobbar ju fm denna vecka och i måndags var det då jag som skulle ta Isac till simskolan så stressa hem och hämta honom och iväg. Handla efter och så kvällsmat.
I går skulle jag kört Tim och en kompis till Burseryd på innebandy, men så skulle en annan kompis dit och prova på och ville ha pappa med sig så då tog han de andra pojkarna med. Det var gott för jag vaknade med en sådan huvudvärk igår som inte ens mildrade förrän jag tagit en starkare tablett och lagt mig på soffan.

Resten av veckan är med fullspäckad. Idag ska vi direkt efter jobb och skola sticka på kalas hos barnens kusin Nova som fyller 8 år idag. Grattis!!! Imorgon är ledig. Fredag ska alla tre barnen iväg på aktiviteter innan jag och gubben slutat jobba så vi har fått kalla in mormor och morfar till hjälp där. Sen blir det lite vinkväll med girlsen.
Lördag är det jobb några timmar innan vi ska iväg till Värnamo på dop. Tim skulle egentligen spelat poolspel i innebandy då med, men får hoppa det. Söndag ska jag iväg på första tjejträffen med både kända och okända ansikten som en kompis dragit igång.
Sen behöver jag helg!!! :))

Tror jag får försöka lugna ner tempot lite annars är det risk för att jag nog går in i väggen eller nåt, för jag känner redan nu att jag inte riktigt hänger med.

1 kommentar:

  1. Tack och lov har du ju din mor o far som alltid kan ställa upp i ur och skur.
    De borde faktiskt få "dagens ros" många gånger.
    Eller så kan du sätta in dagens ros i tidningen,
    för det är de verkligen värda, eller hur ??!!

    Kram må väl/ Eva

    SvaraRadera