måndag 29 oktober 2012

Oj!!!

Hoppsan så var helgen slut och jag hann inte med att blogga eller hann och hann, men det var inte det jag prioriterade.

Jobbade några timmar i lördags för att få reggat lite pall i systemet på jobbet och där gick halva dan.

Igår gick halva dan för att gubben fick ett ryck och ville ut och åka och jag var ju inte sen att föreslå Ullared, hihi, vilket han ångrade bittert att han gick med på. Men jag fick med mig två nya kärlekar därifrån i alla fall, en Iphone-högtalare och en Tassimo. Båda har jag velat köpa länge, men snålat. I 40-årspresent skulle jag få en Tassimo var det bestämt, men har som sagt snålat när jag tänkt köpa det. Är ju för övrigt bara 1,5 år sen jag fyllde 40 så gubben som nu i december fyller 40 får sin present sommaren 2014. Hihi!!!

2 kommentarer:

  1. Ullared en söndag ! hmm men det gick väl det oxå
    vad är en Tassimo har aldrig hört förut.
    Vad ska man ha en Ipone-högtalare till, ja jo
    fattar men använder man det så mycke eller? !
    Japp jag är från "stenåldern", då skickade vi röksignaler, och det gick bra det med *fniss*
    Ha de bra/ Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe!! Ja är man så moderna som vi ;) så behöver man en Iphone högtalare och en Tassimo(en kaffekapselmaskin att göra Latte och Cappucino i). Själv kan jag inte läsa av röksignaler :)
      Detsamma "gamling"!!! Kram Anci

      Radera