lördag 13 oktober 2012

Ingen bra dag idag

Idag skulle jag bara vara här hemma och röja, städa och tvätta. Vilket jag också gjorde, men pga skitvädret ute med regn och rusk så satte det sig på mina leder och jag fick huvudvärk så jag fick ta en värktablett och gå och lägga mig på soffan en stund. En ganska obehaglig känsla att vara helt orkeslös och ändå känna sig frisk.

Har varit jobbigt av en annan anledning med; pojkarna har kivats precis hela dan och mycket kraft har gått till dem.

Var precis med om en läbbig grej. Satt här i soffan och hörde nåt knäppande, kluckande ljud och tittar upp från datorn och då har jag en lykta med ett brinnande värmeljus stående på kaminen och där brann inte bara veken utan stearinen i värmeljuset. Det gick inte att blåsa ut utan fick kväva elden. Visst har jag hört att stearin är oerhört brandfarligt, men har aldrig tidigare varit med om detta och då bränner man ju upp ett par hundra värmeljus på en vinter.

Tömde min kamera innan och hittade då dessa bilder.

Finaste Ebba <3
 

Nån som älskar ta kort på sig själv tror jag, men tar jag så gömmer man sig=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar