tisdag 2 oktober 2012

Resor

Älskar att resa, men är väl ingen superglobetrotter. Här de platser jag som vuxen besökt och som ligger utanför Sverige:
London 4ggr
Miami
Teneriffa
Gran Canaria
Marmaris
Side
Halkidiki 2 ggr
Lefkas 2 ggr
Santorini
Mallorca

Jag tänkte att jag framöver skulle fixa fram lite bilder från dessa resor för att sen skriva lite om varje resa.

Har inte varit ute och rest så mycket sen barnen kom, men var iväg förra året till Side och i december sticker vi till Teneriffa så nu har min resetarm börjat arbeta för fullt och jag börjar komma ihåg hur härligt det är och vill bara ha mer.

Om jag ska sätta upp mina tidigare resmål på en topplista blir den så här ungefär(de fyra första är klockrena):
1. Halkidiki
2. London
3. Side
4. Lefkas
5. Santorini
6. Gran Canaria
7. Marmaris
8. Mallorca
9. Teneriffa
10. Miami

Några resmål jag skulle vilja besöka:
Kroatien
Budapest
Barcelona
Mexico
Zanzibar
Tillbaka till Grekland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar