söndag 8 september 2013

Fest

Efter jobbet en snabb dusch och lite fix, sen till Susanne på förfest med mat och dryck. Det var jag, Susanne då, Sussie och Birgitta, senare anslöt chauffören Johanna. Glada i hågen skulle vi kl 22 ca dra oss mot Torghuset och upptäcker att det är punka på ett däck. Sussie springer in hos jobbarkompisen som bor i närheten och han kommer utvochvbyter däck. Haha!!



Vi kom oss dit till slut, men där var ingen jättehit, men sällskapet var trevligt.

Idag, trots lite seghet så har jag fast kl klockan bara är lite drygt 14.00 redan tvättat och vaxat min bil(med hjälp av exmaken), oljat in altan golvet, duschat och lagat mat. Nu väntar jag på att handla, gå på klädparty och två fotbollsmatcher innan jag tar kväll. 



Varför ta det lugnt när man är ledig???!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar