fredag 20 september 2013

Tiden går!!

Livet går sin gilla gång och jag hänger inte riktigt med.
Är nu inne i en ny jobbarperiod och har avverkat två av tre veckor så nu är det snart ledigt igen ;)
Trivs fortsatt i min lägenhet och nu i veckan ca 1 månad för tidigt(gjorde absolut ingenting) kom målaren och ville måla i vardagsrummet så nu är där vitt och fint.


Eftersom det varit lite si och så med vart ungarna varit nu en tid pga av flytten så ville M ha de lite förra helgen och då bjöd jag hit en kompis på middag och vin, sen kom ytterligare en kompis till mig och två till henne så det blev lite fest och vi kom oss inte i säng förrän tidiga morgonen.


Blev lite jobbigt att kliva upp på förmiddagen sen då Isac hade poolspel i fotboll, dock tack och lov här hemma så jag kunde komma ner lite senare.


Nu i helgen kommer barnen igen ett par dagar. Match ikväll för Ebba. Imorgon eftermiddag har vi barnkalas för Isac som vi inte hunnit ha än. Ebba ska ut på äventyr, hon ska med fotbollen och titta på damlandslaget spela VM-kval i Malmö och även shoppa på Emporia, ett gigantiskt köpcentrum. På söndag är det Oriflame-kick off och match för Tim.

Ha en bra helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar