tisdag 24 september 2013

Natt

Sitter på jobbet och går strax på natt skiftet dag två av sju, sen är jag ledig i 12 dagar. Härligt!! 
Var i söndags på Oriflame kick off. Det var trevligt, möte med trevliga människor och framförallt min fina vän Mia. Vi träffas allt för sällan och nu har vi bestämt att vi ska försöka träffas lite oftare. Hoppas vi får till det!!??
Isacs kalas blev lyckat och han njöt och var nöjd efteråt.


På kvällen kom en annan ganska ny, men underbar vän på besök med sin goa pojkar. Vi undrade lite hur det skulle gå med fyra trötta pojkar som inte känner varandra, men de fann varandra direkt. Skit kul tycker vi mammor!!


Ebba hade haft det toppen och shoppat loss lite. Sverige vann dessutom.

Veckan som pågår är som vanligt hektisk och då har jag inte ens barnen. Föräldramöten, hemmafix, innebandy, fotboll, bilservice och så ska jag hinna äta, sova och jobba däremellan.

Puss och godnatt på er där ute!! <3


(Ett månadsgammalt inlägg jag visst missat att publicera😊)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar