söndag 26 augusti 2012

Oriflame


Jag är säljkonsulent för Oriflame sedan min goda vän lurade ;) in mig på det här 2002 tror jag det var. Är inte ute på en massa visningar och sånt, men är det någon som skulle vilja ha en visning så skulle jag ju ordna detta. Som säljare är jag nog ganska usel(hihi) om jag får säga det själv för jag gillar inte att vara påflugen utan att kunden får istället komma till mig. Jag lämnar på min höjd ut kataloger till de jag vet vill ha.

Nu ska jag rekommendera några produkter jag gillar.
Optimals Oxygen Boost Cream
 

En kräm jag använder dagligen och som jag kan rekommendera. Jag är dålig på att använda nattkräm så de burkarna brukar stå och bli för gamla så då är det smidigt med en kräm man kan använda både som dag- och nattkräm.
 Hyper Strech Mascara
 
 
Oriflame Beauty Smooth Definer
 
Jag är ingen mästare på make up för jag sminkar mig väldigt sällan, men gör jag det så använder jag dessa två produkter. Mascaran gör dina fransar långa och fina, en ganska ny produkt som jag gillade direkt.
Pennan är en klassiker som funnits länge, men försvann ett tag och nu för ett tag sen kom tillbaka. Och jag fullkomligt älskar den. Den sitter bra, kladdar inte och är framför allt lätt att måla med. Finns i flera färger, svart, brun, grå, grön och blå.
 
Tender Care
 
Detta är en riktig klassiker!! En universalkräm som du kan använda till allt som jag starkt kan rekommendera, har själv minst alltid en hemma. Dessutom har man hört talas om Oriflame har man nästan alltid koll på vad detta är för kräm. Lite roligt är att burken har alltid vad jag vet sett likadan ut, den är så invand så de vågar nog inte byta ut den. Emmellanåt kommer det några special utgåvor med samma funktion, men med en tillsatt doft.
 
Är det något som verkar intressant? Hör då av er till mig, vare sig ni vill handla eller kanske till och med börja sälja, genom att skicka mig ett mail på fernann71@hotmail.com.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar