tisdag 7 augusti 2012

Vardag

Igår kom vardagen krypandes igen och man började arbeta igen. Det är alltid segt att komma igång igen, men samtidigt skönt att få lite rutiner i livet. Värsta är nu att till den 20:e kunna vända rätt på E och T:s dygnsrytm.

I började igår på fritids och det var tydligen jätteroligt för när jag skulle hämta honom så skulle han inte gå hem. Kan fortfarande inte förstå att min lilla plutt är så stor att han börjar i förskoleklassen nu. Vart tog de åren vägen?

Även fotbollsträningarna har satt igång igår med T och idag har E, sen på torsdag så drar serien igång igen för E. Fast hon och hennes lag tjuvstartade ju i helgen med cup. Tyvärr så blev det en snöplig förlust på straffar i kvartsfinalen i A-slutspelet och tjejerna var så ledsna, men sport är ju tyvärr inte alltid rättvis.

Nu är det snart dags att dra på jobb så jag avslutar här. Ha en bra dag!!

Kommentera gärna både bra och dåligt eller bara säg "Hej". Kram <3

1 kommentar:

  1. Jo du. Den där vardagen kommer ganska snabbt. Min vardag börjar på måndag. Tog ut fem veckor semester i år igen. Skitskönt. Och nu har jag ju varit i solen med så det kanske inte känns så dumt att börja jobba igen. Dax att börja planera julklappar!!!! /Knatten

    SvaraRadera